Heippa taas! :----) Hihihi, tuli viime yönä valvottua aamu viiteen. Kaveri onnistu valvottamaan koneella ja eilen yöllähän päätinkin tämän blogin tänne tehdä. =) No niin, tänää sitten heräsinkin kolmelta - kyllä mun unirytmi on aina viikonloppuisin vähän sekaisin. :---D Äiti ei ollut kovin innoissaan, mutta ei se raukka ollut viitsinyt heräättääkään mua, oon muka aina niin äkäinen jos mut herättää... Enkä todellakaan myönnä sitä ! Mulla on pieni luulo, että tänää tulee ihan normaali päivä. Oikeastaan en voi sanoa sitä kovin normaaliksi, koska mun normaali päivä on täynnä angstauksia. Tänää on siis normaali päivä, minkälaisia ennen vietin. Tällaista normaalia hengailua kotona ja dataamista sekä valmistumista huomiseen koulupäivään. Tänää ei varmasti tuu yhtäkään angstausta =)

Mikään ei saa mua luovuttaan
Et voi mua satuttaa
Et voi pilata mun fiilistä millään
Mul on kaikki hyvin tänään